مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف کرمان گفت : مراسم بزرگداشت عالم واقف مرحوم شیخ احمد توکلی زاده درکرمان برگزار می شود.
 
به گزارش راسخون، روح الله رستمی اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در راستای تببین نقش علما در موضوع وقف و بررسی موقوفات روحانیون برجسته استان  همایش بزرگداشت عالم واقف و روحانی بصیر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد توکلی زاده را برگزار می کند.
 
وی با بیان اینکه  مهمترین ویژگی شخصیت  مرحوم توکلی خدمت رسانی به مردم بدون توجه به موقعیت و جایگاه اجتماعی بود.افزود:ایشان به کوچکی وبزرگی خدمت نگاهی نداشت و اصل خدمت بر ایشان یک تکلیف بودودر هر زمان و هر مکان که احساس تکلیف می شد از خدمت و تلاش ابایی نداشت.
 
رستمی گفت: یکی از کارهای خیر و ماندگار این واقف گرانقدر طی زمان حیاتش در بحث روند و احیاء موقوفات استان ختم می شودکه ساخت 19 واحد ساختمانی جهت استفاده زوج های جوان نیازمندو احیاء، باز پس گیری و ثبت اراضی موقوفه مدرسه محمودیه کرمان ازدست متصرفین بخشی از کارهای ماندگار این خیر گرانقدر می باشد.
 
وی   با اشاره به همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای مرکزکرمان،حوزه علمیه استان و سایر نهادهای فرهنگی با اوقاف در برگزاری این همایش گفت: این مراسم روز چهارشنبه 18 اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل تالار اداره برق واقع در بولوار پارادیس کرمان برگزار می شود.
/2759/